کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9288 | مشاهده و دانلود: 746697493 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/11 | اعضاء: 317517 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تبلیغات در منوی استارت ویندوز ۱۱ اجباری شد

به‌روزرسانی‌های سه‌شنبه‌ی وصله‌ی ماه می ۲۰۲۴ (Patch Tuesday) در حال انتشار هستند، به این معنی که زمان آن رسیده است تا آخرین راه‌حل‌ها و به‌روزرسانی‌های امنیتی را دریافت کنید. خبر خوب این است که نسخه‌ی این ماه شامل برخی تغییرات و رفع باگ‌های مهم است. خبر بد این است که تبلیغات جدیدی دریافت می‌کنید. بخش زشت ماجرا این است که این تبلیغات مستقیماً در منوی استارت قرار می‌گیرند.

مایکروسافت ابتدا استقرار عمومی را در اواخر آوریل ۲۰۲۴ آغاز کرد، زمانی که آخرین به‌روزرسانی غیر امنیتی را منتشر کرد. با این حال، اکنون این به‌روزرسانی برای تمام کاربران ویندوز ۱۱ اجباری است.

 

تبلیغات در منوی استارت ویندوز ۱۱ اجباری شد

 

با وجود واکنش منفی مشتریان در طول دوره‌ی آزمایش کوتاه‌مدت (مایکروسافت برای اولین بار این تبلیغات منوی استارت را در نسخه‌های Windows Insider معرفی کرد)، مایکروسافت تصمیم گرفت این کار را انجام دهد و «توصیه‌های برنامه» را در منوی استارت برای همه کاربران ارسال کند. اگر رایانه شخصی با Windows 11 نسخه ۲۲H2 یا ۲۳H2 دارید، پس از نصب KB5037771، برای برخی میانبرهای ناخواسته برنامه آماده شوید. مایکروسافت آن را به این صورت توصیف می‌کند:

بخش «توصیه‌شده» در منوی استارت برخی از برنامه‌های فروشگاه مایکروسافت را نشان می‌دهد. این برنامه‌ها از مجموعه کوچکی از توسعه‌دهندگان منتخب ارائه می‌شوند. این به شما کمک می‌کند تا برخی از برنامه‌های عالی موجود را کشف کنید.

خوشبختانه، می‌توانید تبلیغات منوی استارت در ویندوز ۱۱ را به راحتی غیرفعال کنید. برای انجام این کار، برنامه تنظیمات را باز کنید، به «شخصی‌سازی» > «منوی استارت» بروید و گزینه «نمایش توصیه‌ها برای نکات، میانبرها، برنامه‌های جدید و موارد دیگر» را خاموش کنید. همچنین می‌توانید رویکرد رادیکال‌تری برای مشکل تبلیغات در ویندوز ۱۱ در پیش بگیرید و از برنامه‌های شخص ثالث مانند OFGB استفاده کنید که به طرز طنزآمیزی توسط یک کاربر لینوکس ساخته شده است.

ممکن است ویندوز ۱۱ به زودی تغییرات مفیدتری دریافت کند. علاقه‌مندان کشف کرده‌اند که آخرین نسخه پیش‌نمایش ویندوز ۱۱ از کانال Canary برنامه Windows Insider حاوی به اصطلاح «همراهان منوی استارت»، ویجت‌های شبیه به کاشی‌های زنده است که درست کنار پین‌های شما قرار می‌گیرند. مایکروسافت هنوز این موضوع را اعلام نکرده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50097 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/02/26 تعداد مشاهده: 928
سافت گذر